16 November 2010

På torsdag smäller det...bara två dagar kvar nu ;). Haha, vad roligt det är att driva lite med er. Jag ser inte min födelsedag som en jättestor grej längre, det var absolut större när jag var yngre. Däremot vägrar jag fira min födelsedag själv, det har jag aldrig gjort nämligen. Vill inte vakna upp ensam på min födelsedag, alla andra dagar går bra, men inte den dagen. Så det är en stor anledning till att jag åker hem redan imorgon kväll :D. YEY!!!

Hade jättesvårt att sova igår och har drömt "dugga" (ett slags prov i skolan som vi ska ha på måndag) hela natten, usch vad nervös jag är...Det är det jag håller på och läser en massa till nu :). Kommer nog tyvärr inte hålla min deadline riktigt, utan kommer kanske ha några sidor kvar att läsa som jag kan läsa på torsdag kväll eller något. Vi får se hur det blir. Idag har jag i alla fall workshop i tre timmar i skolan, följt av lunch-möte med Ameli angående vår C-uppsats, vad sjutton ska vi skriva om? Sedan tänkte jag utnyttja skolans bibliotek och sitta kvar och läsa i några timmar innan det blir hem för middag, skivstång och tv-kväll hemma hos mig med Hanny. Nice tisdag <3.


En till bild på mig i min "smurfmössa" :)

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0