13 November 2010



Usch vilket väder det är idag :(. Det ösregnar här i Linköping. Hoppas verkligen att ni har bättre väder där ni befinner er :). Jag tog i alla fall "sovmorgon" till strax efter nio och låg kvar i sängen och drog mig ett tag. Annars har jag varit iväg till Tornby och köpt Glögg på systemet samt handlat på Willys. Jag ska bjuda tjejerna på lite glögg och pepparkakor ikväll samt lite snittar, chips, ost&kex och pinnar :). Ska bli supermysigt!!! Längtar verkligen.

Gästerna ankommer vid sju, så innan dess ska jag hinna träna (blir styrketräning idag), duscha, plugga och äta middag i form av matlåda med het tortilla ;). Har precis slängt i mig lite lunch, så jag ska vänta en stund innan jag åker och tränar...har inte så stor lust att gå ut heller :(.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0