12 November 2010

God förmiddag! Idag är det FREDAG :).
Jag började min morgon med en morgonpromenad runt ån i en och en halv timme tillsammans med Hanny. Det var tyvärr väldigt slaskigt på sina ställen, men det var väldigt skönt med luft, ljus och motion såhär på morgonkvisten. Något jag gör alldeles för sällan faktiskt, men det beror ju på att skolan nästan alltid börjar ganska tidigt och klockan 6 är det ändå fortfarande mörkt :P.

Ska strax snajda om till lite andra kläder och sminka mig. Måste även läsa igenom min presentation en gång till innan jag beger mig mot skolan. Tre timmars seminarium idag som sagt, vi ska hålla en föreläsning om ett kapitel vi läst i en bok. Håll tummarna att vi förstått det hela rätt (kapitlet är på engelska). Sedan måste jag verkligen läsa i eftermiddag, men vill även hinna med att städa här hemma så att jag slipper det imorgon :). Ikväll blir det som sagt kanske Idol hemma hos Hanny eller bara myskväll alone framför Idol här hemma, då kan man ju sitta i pyjamas och bara mysa ;). Haha...nejdå, vi får se vad jag känner för helt enkelt.

Ha en grym fredag, snart är det helg :D!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0