1 November 2010

Och bara 17 dagar kvar till min födelsedag ;). Haha...känner mig som 8 när man räknade ner dagarna tills man fyllde år :P. Aja, hoppas att ni har sovit gott. Jag somnade som en stock strax efter tolv, men vaknade vid halv sex av att jag var jättenervös och drömde om tentan. När jag varit nervös och haft ångest har jag alltid haft en sambo som har stöttat mig och nu står jag helt plötsligt på egna ben. Det är verkligen bambi på hal is. Snacka om att det är bra för mig att lära mig hantera denna nervositet och ångest ensam. Tror jag bara blir starkare av det, man måste vara positiv ;).

Ni som bor i Linköping vet att de bygger överallt i stan, det går knappt att ta sig någonstans :(. De blockerar vägar och gångar samt att de låter jättemycket. Jag har ett byggarbete som håller på utanför fönstret och precis efter jag vaknade vid halv sex började hela byggnaden skaka. Blev skiträdd (rent ut sagt) och sprang upp och drog upp persienerna. Såg då att de precis hade hällt av en stor hög med grus, men det lät typ som det var orkan ute. Jag tänkte "nu dör jag...", alltså ärligt, jag trodde det...Usch, lite svårt och somna efter det :P.

Idag kan jag bekräfta träningsvärk på hög nivå ;). Skönt det i alla fall! Ska strax äta upp min resterande frukost, borsta tänderna och sätta upp håret. Sedan ska jag cykla med Ameli till skolan och hämta den där förbaskade hemtentan...suck!

Med detta inlägg vill jag säga tack och hej. I alla fall i ett par dagar :). Jag kommer återuppta kontakten med bloggen på onsdag eftermiddag/kväll, så vi ses då! Ni får roa er med dem fem inläggen jag skrev igår så länge.

Nu gäller det, nu kör vi, det får bära eller brista! ÖNSKA MIG LYCKA TILL :D.


/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0