Training

Ska alldeles strax hoppa i mina träningskläder och springa till gymmet :). Känner mig sådär "härligt" söndagsseg och vill helst bara ligga i soffan och mysa med min pojkvän. Men neej, här ska det röras på fläsket :P. Vi får mysa tillsammans med god mat ikväll. Dock har jag planerat att plugga någon timme ikväll också, men det går nog att fixa.

Det blev en runda på stan med Richard i alla fall och han köpte ett par riktigt snygga kostymbyxor, blir så stolt när han är så stilig :). Kommer vara världens finaste på systers student. Jag kom även på vad vi ska ge syster i present, måste bara hitta det också. Hämtade även ut ett paket på posten som innehöll gladiatorsandaler och ankelsockor, visar er ikväll.

Aja, kanske dags att börja röra på sig? Ju längre jag sitter vid datorn desto tröttare blir jag. Så nu kör vi!


/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0