Tired

Just nu sitter jag i soffan och känner mig jätteseg, har inte blivit så bra med sömn de senaste dagarna :(. Tänkte strax ställa mig och diska undan allt från våra middagar, jag åt en riktigt god bulgursallad. Har även planerat att dra en repa med dammsugaren, men det hinner jag göra under reklampauserna ;). Löprundan gick okej idag, läs mer om den och en "intervju" med mig på min träningsblogg. Dock upptäckte jag att mina löpbyxor håller på att gå sönder, det är andra paret på ganska kort tid. Jag antar att det är för att jag haft dem ett tag och att de nu börjar bli utslitna. Gick till Stadium idag efter löprundan för att kolla på träningsbyxor, men de är så otroligt dyra. Fick med mig ett träningslinne hem som var på rea (visar upp imorgon) istället.

Imorgon är det föreläsning som gäller och sedan grupparbete. Gjorde dubbelt med bulgursallad, så det blir en supergod matlåda imorgon :). Tänkte även gå på ett pass step på kvällen och sedan har jag inga andra planer. På torsdag är det ju röd dag och då blir det nog fika med Annika, det var evigheter sedan jag träffade henne <3. Torsdag blir även vilodag från träningen då gymet är stängt.

Nu måste jag sätta lite fart här innan tv-programmen börjar, sov gott sedan.


Jag och mina tjejer innan första kvällens middag :)<3

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0