Sova?


Jag och min Ameli :). På torsdag ska vi gå och se premiären av Sex and the City 2 tillsammans, kommer bli grymt!

Hoppas alla har eller har haft en underbar kväll. Själv har jag varit ute på en kvällspowerwalk med Hanny vid 6 och efter det stannade jag till på Stora torget och kollade på alla fina ungdomar som skulle på bal. Vilka otroligt vackra klänningar tjejerna hade, jag vill också vara så fin någon gång ;) och killarna var så stiliga i sina kostymer med en ros i bröstfickan. Önskade att jag också hade haft bal sista året på gymnasiet, då hade jag ju haft min boyfriend som kavaljer. Annars har jag ägnat min kväll åt att städa lite, kolla på 27 Dresses (och jaaa, den var fortfarande lika bra) och ätit tortillas till middag.

Nu är klockan snart kvart i ett på natten och jag är superpigg. Kan någon förklara för mig hur det kommer sig? Visst sov jag nio timmar i natt, men jag brukar ändå vara trött vid elva-tolv. Aja, tänkte hoppa in i duschen nu, det får bli en nattdusch :P. Sedan ska jag smörja in mig med BUS och efter det blir det till att krypa till kojs.

Imorgon blir det superpasset som gäller, då kör jag kombinerat styrketräning och löprunda :). Tufft, men sjukt roligt pass :). Får se om jag hinner ner en runda på stan innan för att kolla present till min syster som tar studenten, vad vill du ha syster? Om solen skiner vill jag gärna njuta av den en stund också :). Har inga defenitiva planer för morgondagen förutom träningen, utan tar det lite som det kommer.

Sov gott allesammans och nu håller vi tummarna för att det är soligt och varmt imorgon!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0