Shoppa, sola och träna :)

Visst låter det härligt? Idag var jag, mamma och syster en liten sväng i Täby C där jag fixade lite hemlisar inför systers student :). Efter det har jag legat och stekt i den varma solen. Trots att det bara blev dryga timmen så brände jag mig lite :(, klantig som vanligt. Det var i alla fall skönt med härligt väder. När jag hade tröttnat på solen gick jag in och körde ett tufft gympapass med pappa och mamma :), jag var gympaledare :P. Känns superskönt nu måste jag säga, är nyduschad och insmord i body lotion. Om ett tag blir det även mors dag mat som syster och pappa står för :). Vad har ni hittat på denna härliga söndag?




Ikväll blir det lugnt, måste läsa igenom vårt projektarbete och skicka in min konstruktiva kritik till gruppen innan jag går och lägger mig, annars har jag inga speciella planer :).

Förresten, vad tycker ni om Tysklands låt som vann ESC igår? Såg ni programmet? Vi bojkottade det eftersom Sverige inte ens var med, skandal! Tycker iofs inte att Anna var så himla bra, hon har aldrig varit en favorit. Tror Salem hade klarat sig mycket bättre. Själv tycker jag Tysklands låt var sådär, kanske blir bättre om man lyssnar några gånger? Mamma spelar den i bakgrunden nu :P...

 
Tysklands bidrag som vann ESC.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0