Nerbäddad

Ligger här i soffan och har ingen ork att göra någonting. Jag känner i kroppen att en infektion är på väg och det gör att jag känner mig svagare än vanligt. Kroppen känns tung och trött, medans hjärnan är pigg. Läge att bli sjuk? Neeeeeeeeeej, ALDRIG! Har i alla fall ätit en väldigt god middag i form av potatis och fiskbullar :), tyvärr så kände jag inte så jättemycket smak :(. Läget är följande: Näsan rinner konstant (nu har jag tagit nässpray och det hjälper), halsen kliar lite (men det var värre i morse), hostar till och från (inte alls mycket nu på kvällen) och nyser konstant (gör jag alltid innan en förkylning bryter ut).

Hade ju planerat ett aerobicspass idag, men det fick bli en powerwalk istället. Kändes bättre i och med hur jag mådde :). Både Angelica och H i klassen var snälla och frågade om vi skulle gå ihop, de hade sett inlägget från i morse nämligen. Planerade med Angelica tidigare och H kunde inte när vi skulle gå, så det får bli en annan gång. Jag och Angelica gick i alla fall den vanliga rundan runt ån och det kändes ok i kroppen, kanske lite svettigare än vanligt?!

Handledningen gick bra idag, men vi ändrade typ om hela vårt projektarbete. Har en känsla av att det faktiskt kommer bli ganska bra nu :). Imorgon och på onsdag är det självstudier som gäller, då ska jag skriva en massa teori. Så det blir inte grupparbete förens på torsdag igen. Det gäller att planera dagarna så att de blir otroligt effektiva, så tanken är att börja morgonen med en hyfsat lugn promenad (får se hur jag mår imorgon) och sedan sätta mig med frukost och plugg. Vid halv sju på kvällen kommer Angelica hit på middag, ska bjuda henne på bulgursallad, knäckemacka och mineralvatten ;). Mumsigt värre. Senare bär det nog av mot Sofia på tv-kväll, älskar tv-kvällar med tjejerna :).

Aja, det var alltså mina morgonplaner. Jag hoppas även att jag är lite duktigare på att uppdatera imorgon, har haft lite bloggtorka ett tag. Vad vill ni läsa om?


Min älskling som redan sovit i två timmar (han är på praktik och kliver upp kl 6 varje morgon).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0