Miss Hurtig


God natt mina små hjärtan ;). Nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen och sova några timmar innan det är dags att bege sig till skolan igen, imorgon ska jag ta sällskap med Ameli :). Eftersom hon och jag inte arbetar i samma grupp nu så ses vi väldigt sällan :(, men vi ska styra upp en fika snart!

Idag kallar jag mig stolt "Miss Hurtig" eftersom jag har supertränat idag. Det har blivit mycket springa, en promenad och ett styrketräningspass, vill du läsa mer så besök gärna min träningsblogg. Innan jag tränade så låg jag och solade i den varma solen, riktigt härligt. Somnade till där en stund och vaknade av att jag var lite röd :P.



Har även skrivit packlista till Milano (på torsdag bär det av), planerat med tjejerna, kollat på tv samt ätit lite god middag. Imorgon kväll ska jag och Angelica gå på bio och se Farsan, har någon sett den? Var den bra? Tanken var att vi skulle köpa med oss godis, men jag har ätit alldeles för mycket "skit" den här helgen och det känns inte som det kommer bli jättenyttigt i Milano direkt, så jag skippar det och kör på en Bonaqua istället ;).

Dags att sova!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0