MILANO

Gaaaahhh, imorgon vid denna tid sitter jag på flygplanet till Milano. Jag ska åka dit med mina underbara tjejkompisar Bella, Emelie och S <3. Det kommer bli helt underbart med lite semester såhär i slutet av skolåret :). Vi har inga direkta planer i Milano, men det blir väl shopping, besöka Gallerian i guld, dricka vin, äta god italiensk mat samt umgås. Det ska bli så j*vla roligt!!!! Jag har längtat i månader efter denna resa :). Yeeeeeey.


Förra resan jag gjorde med mina tjejer var till Paris 2008 (jag, Bella och S) <3.

Idag ska vi ha examinationsseminarium och jag har fått ansvaret att starta vår redovisning. Är lite pirrig för det, men mest för resan imorgon ;P. Efter det ska jag skynda mig hem för att städa det sista innan tjejerna kommer hit för middag och övernattning. I natt åker vi sedan med bil till flygplatsen och sedan vidare till Milano. Som ni förstår blir det mycket dålig uppdatering under denna tid (eller ingen alls), men jag antar att ni har förståelse för det ;). Ha det gott så länge.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0