Milano <3

Milano som stad imponerade inte överdrivet på mig, men en resa med sina älsklingar kan ju aldrig slå fel, ellerhur? Jag är jätteglad för att jag har ett underbart minne att bära med mig resten av livet, precis som med förra resan till Paris. Förmodligen blir det en till resa nästa vår, håller tummarna för det i alla fall :).


På skavsta flygplats :)


Otroligt snygga tjejer som käkar gilate i solen :).


Jag åt också supergod gilate, favoriten är och kommer alltid vara Limone.


När vi hade lite tråkigt nere i tunnelbanan så tog vi lite kort på våra skor :P.


Söta tjejer framför en pampig fontän :).


Sötaste tjejerna på tunnelbanan <3


Turister ;)


Väntar på middagen som tyvärr inte smakade någonting, så besviken :(.


Dags att flyga hemåt med Ryanair...

Tackar mina underbara tjejer för att ni är så underbara, goa, härliga, glada och mysiga. Är mycket tacksam för att jag fick göra denna resa med er och jag längtar redan till nästa gång :).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0