I <3 Takterassen

 
Nu har jag legat och stekt på takterassen ett tag :), riktigt härligt. Kom hem från skolan lite tidigare än planerat och eftersom solen var framme och det dessutom var ganska varmt passade jag på att sola min bleka hy lite. Så jag tog med mig ett äpple, ipoden och några tidningar upp till takterassen. Kom precis tillbaka in i lägenheten eftersom solen gick in i ett stort moln :(. Hoppas bara det inte börjar regna nu!

Ikväll ska jag på Streetdance och den är utomhus, så det får bara inte börja regna. Tyvärr visar SMHI regn, men snälla säg att de har fel. Annars får det bli en powerwalk för min del :). Tänkte strax ställa mig och laga lite mat och sedan ska jag plugga lite innan jag ska iväg.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0