Härlig dag!


Vilken otroligt underbar dag det har varit idag :). I alla fall här i Linköping. Jag har i princip varit utomhus hela dagen och bara njutit av solen och sommarvärmen, väldigt härligt. Började med att picknicka med Annika och Thomas idag bredvid Domkyrkan. Låg och solade, åt lunch samt pratade. Vi bestämde ganska snabbt att vi skulle grilla ihop på kvällen, så det har vi gjort. När Richard kom hem fixade grabbarna hamburgarna och grillen medans jag och Annika fixade resten. Nu på kvällen har vi kollat på tv och käkat popcorn. Så himla tråkigt att de flyttar till Stockholm i höst :(, vad ska vi göra utan dem?

Vad blir det för väder imorgon tror ni? SMHI visade ju att det skulle regna idag och det började det göra vid 21 liksom. Vi kan ju hoppas på lite sol imorgon också, så kan jag steka ännu mer ;). Om min hals slutar krångla (hostar och kliar lite i halsen) så blir det träning imorgon, annars blir det en lugn dag med lite pluggförberedelser och planering av nästa vecka. Bjuder på lite bilder från dagen :).


Jag blir GLAD när solen skiner och jag mår så himla bra :)


Jag och Thomas käkade sportsallader och Annika körde på Sushi, mycket gott :)


Thomas ligger och vilar :)


Vi åt även lite goda vindruvor.

Ååå, har verkligen haft riktiga sommarkänslor idag, ville helst av allt hoppa i bikinin och bara sola ;).

Sov gott på er allesammans <3.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0