Good night


Jag är inte SUR på bilden, jag skulle bara se "cool" ut, men misslyckades :P. Haha...den bjuder jag på innan jag går och lägger mig. Idag blev det ett riktigt bra träningspass, läs mer om det på min träningsblogg. På kvällen har jag duschat, plockat undan lite samt ätit en mycket god middag tillsammans med min älskling. Har även hunnit med att plugga lite och förbereda inför kommande vecka, tänkte slänga upp veckans to-do innan jag kryper till kojs för idag.

Nu börjar jag faktiskt bli ganska trött, vilket är bra. Börjar redan kl 9 imorgon med grupparbete och förmodligen sitter vi i princip hela dagen. Sedan blir det hem för middag och efter det ska jag köra Streetdance som en tjej i skolan håller i :). Längtar verkligen efter dansen. Det är nog inte många av er som vet att jag dansade ganska mycket när jag var liten och jag tyckte verkligen att det var jätteroligt, så det kommer bli grymt.

Sådär, god natt på er.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0