God natt


Har precis borstat tänderna och gjort mig iordning för att sova :). Vilken otroligt varm kväll det har varit. Efter maten gick jag och Angelica en promenad genom centrum i bara t-shirt, superhärligt ju! Sommaren är kanske på väg trots allt? Av förkylningen så består bara snuvan och den är dum :(, det rinner ganska mycket, men det är bättre. Hoppas verkligen detta bara är en kortlivad förkylning *håller tummarna*. Har även haft en mycket trevlig kväll hos Sofia med lite popcorn, tv och prat :).

Måste verkligen lägga mig och sova snart, men givetvis är jag pigg efter 9 timmars sömn i natt :P. Har planerat att kliva upp vid 8 imorgon och äta en stor och god frukost, mums. Sedan blir det stenhårt pluggande tills jag måste cykla hemifrån vid strax innan elva :). Ska även försöka slänga upp ett morgoninlägg innan frukost om jag hinner. Sov gott!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0