Give meeeee...

Jag är så sugen på att shoppa fina sommarkläder, men högst upp på shoppinglistan står bikini och jeansshorts. Jag har flera snygga bikinisar, men tyvärr är ju byxorna på dem alldeles för stora. Ska behålla leopardbikiniöverdelen (kolla headern) och köpa en enfärgad underdel, en i brunt kanske? Vill även köpa en helt ny bikini i rätt storlek, ge mig tips på snygga bikinisar :). Jag har även ett par sjukt fina jeansshorts som jag älskar och har använt varje sommar. Redan förra sommaren kände jag att de började bli för stora, så i år kommer jag nog inte ens knunna hålla upp dem :(. Trist, men sant! Så nu är jag på jakt efter ett par nya till i sommar :).

 
Tror ni denna bikini är snygg på? Lite tråkigt att den är svart, men jag gillar verkligen de fina detaljerna på bh och trosa :). Kostar 129 resp. 99 kr.

 
Älskar mönstret på denna bikini. Denna modell passar mig ganska bra tycker jag, så jag är nog ute efter den här typen av bikini :). Finns även en i vitt/rosa som jag är i lite småsugen på. Kostar 129 resp 99 kr.


Dessa shorts påminner ganska mycket om de som är för stora, men utan de fina detaljerna. Gillar ändå modellen väldigt mycket då de inte är för korta, men heller inte för långa. Snygg slitning dessutom. Kostar 199 kr.

 
Ååååå, vad fina shorts :). Dessa kräver verkligen att man har kroppen för dem, mina drömben helt enkelt. De är nog ganska korta, men har man supersnygga, bruna ben så funkar det absolut. Kanske ska vara ett mål för mig? Brun-utan-sol och mer löpning så är det biff :P. Kostar 199 kr/st.

Nu till lite annat jag gärna vill ha :)

Supersnygg långklänning till bra pris. Jag skulle hemskt gärna vilja ha en långklänning, men eftersom jag inte vet hur ofta jag kommer använda den får den inte vara för dyr. Denna är både snygg och billig, kostar bara 199 kr.

 
Snygga sandaler till sommaren är aldrig fel. De första skulle jag ha på stan eller på stranden. De andra paret skulle jag ha om jag gick ut och partade (skönt med platta skor ibland) och dessutom har de en läcker färg. De kosta 199 resp 99 kr.

Allting har jag hittat på H&M.
/Elin

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars stackars dig som har blivit smalare! :P

2010-05-04 @ 19:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0