Give me a Ring

Just nu är jag inne i en ring-period. Vackra ringar är ju så otorligt fint på fingrarna till målade naglar, det kan göra jättemycket för helhetsintrycket. Jag köpte en ring i Milano som jag är jättekär i, men jag skulle väldigt gärna vilja ha flera i andra färger. Först och främst vill jag ha en svart ring i silver, har ni något tips på vart jag hittar det för inte en allt för dyr peng? Annars är jag ute efter stora silverringar med olika stenar eller symboler. Kom jättegärna med tips på bra smyckesbutiker.


Ringen jag köpte i Milano.

Någon som säljer otroligt fina ringar är Thomas Sabo. Tyvärr är de väldigt dyra, men titta och drömma får man :).
  
Hittade även en hemsida, Blingit.se, som säljer fina ringar till humana priser. Dock anser jag att det är svårt att köpa ringar via nätet, då man aldrig vet om de passar. Så rekommendera butiker istället :).
  

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0