Ger upp...




Jag har alltid varit en riktig linslus och älskar att ta kort på mig själv :P. Jag kan lika gärna medje det och jag skäms inte för det ;). Dessa bilder är från 2007 och då hade jag ingen blogg, men tog massa bilder i alla fall.

Nu har jag precis gett upp teoriskrivandet för dagen. Det har faktiskt gått riktigt bra nu under eftermiddagen, har bara tagit en kort paus för att äta lite filmjölk med banan till mellis :). Tyvärr rinner näsan så himla mycket och det är ett riktigt störmoment, men det har gått bra att skriva i alla fall. Har dock en del kvar att skriva imorgon och vid strax efter elva ska jag till skolan för att köpa biljett till "Sommar X" och sedan äta lunch med Annika. Så då har ni säkert redan räknat ut att jag måste upp ganska tidigt, hade nog tänkt mig vid 8 :).

Om en liten stund kommer Angelica hit och käkar middag med mig. Tänkte strax hoppa i lite mer passande kläder än de jag hade i första inlägget idag ;), sedan ska jag börja med maten. Senare ska vi vidare till Sofia och kolla på massa roliga tv-program :). Ha det fint.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0