Energi tack!


Pink ladies <3

Allt bra med er? Själv känner jag att jag knappt har någon ork att göra någonting. Har disk som ska diskas, kläder som ska packas och en lägenhet som ska städas. Just nu har jag bara lust att bädda ner mig i sängen och sova istället, segt! Kom iväg på min löprunda på 5 km idag och jag slog mitt rekord :), ni får läsa mer på träningsbloggen senare. Efteråt blev det dusch och middag. Kvällen har tillbringats framför DH, Cougar Town och Christine.

Aja, ska ta tag i disken i alla fall innan jag går och lägger mig. Har nästan packat klart allt förutom det som hänger på tork och dammsuga kan jag göra imorgon innan tjejerna kommer.

God natt <3
/Elin

Kommentarer
Postat av: Lacka

Weeei, jag kommer nog också älska ön :) Kommer bli underbart! Ha det underbart i Milano nu!

2010-05-05 @ 08:55:58
URL: http://lackalejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0