Dåligt!

Det har varit dåligt med uppdatering idag igen...fy skäms :P. Vad ska jag skylla på? Att jag givetvis har haft fullt upp med annat som vanligt ;). Blev styrketräning och sedan lite mer än en timmes powerwalk på det. Kändes ok i och med halsen, men nu kliar det massor. Vad beror det på? Har typ slutat hosta och jag har inte ont...känns som jag kommer att vakna upp med riktigt ont i halsen i morgon :(.

Har en ganska rolig vecka framför mig nu, men samtidigt lite diffus. Har grupparbete under hela veckan, men jag vet inte riktigt vilka dagar eller hur vi ska lägga upp det. Hoppas jag vet lite mer imorgon :). Har även en hel del träning inplanerad (hoppas inte jag blir sjuk nu bara) och två partykvällar på raken (så inte Elin :P). Men ser verkligen fram emot en grym vecka :). Vad ska ni hitta på?

Dags att hoppa i säng med den kliande halsen, kanske ska ta och dricka en kopp rött te först?! Sov gott.





Har "fin" frisyr efter duschen som består av fyra flätor som är uppsatta med spännen för att gå vågigt hår imorgon :). Har även på mig älsklingens t-shirt som är som en klänning på mig ;), skönt!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0