4 Maj 2010


Jens och jag på Valborg.

God morgon alla läsare, hoppas ni sovit gott i natt? Jag somnade ganska sent eftersom jag var uppe i varv efter bion och powerwalken med Angelica. Vaknade även flera gånger i morse eftersom pojkvännen har VFU (praktik) nu och då kliver han upp vid 6 varje morgon. Nu på morgonen har jag hunnit snabbduscha, fixa matlåda, ätit grötfrukost samt fixat iordning mig till skolan. Ska strax borsta tänderna och sedan cykla till skolan.

Jag hoppas att vi inte sitter så länge idag, då jag har ganska mycket att fixa innan morgondagen (då kommer mina tjejer hit och sover över innan vi åker till Milano). Jag måste tvätta lite kläder jag vill ha med mig, packa, dammsuga och damma lite samt motionera. Motionen blir ju ganska lidande den här veckan, men det är inte så mycket att göra åt. Var ute på en timme och en kvarts powerwalk igår kväll, idag tänkte jag springa 5km. Tror jag vilar imorgon eftersom jag räknar med mycket gående i Milano :). På söndag befinner jag mig i Sthlm och då blir det nog en löprunda på 5km där också.

Aja, dags att göra lite nytta här. Måste cykla om 10 minuter. Ha en fin dag!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0