31 Maj 2010


God natt <3. Jag vet att det inte är den 31 maj längre, utan den 1 juni. Men eftersom jag ännu inte gått och lagt mig (någon som är förvånad?) får detta bli ett sådant inlägg :P.

Som ni kanske förstår har jag haft FULLT upp idag. Har faktiskt inte hittat någon liten tid att hinna sitta vid datorn. Började min morgon runt nio med en 10 km powerwalk tillsammans med mamma, sedan blev det dusch och frukost på det. Efteråt åkte vi till Lidl, Systemet och slutligen Täby C för lunch :). Vi åkte hem med lite saker och åkte raskt vidare till Coop där all mat till studenten inhandlades. När vi kom hem städade jag toaletten uppe innan jag åkte till Å-berga och träffade Ellen <3.

Ellen och jag köpte med oss varsin sallad och åkte till Österskärs havsbad för snack och picknick :). Det är så underbart att träffa henne, jag blir så glaaaad. Hon hade dessutom köpt två fina presenter till mig i London, visar strax i ett separat inlägg. Vi bestämde även att vi ska åka till London i höst, i slutet av oktober eller början av november. Det längtar jag verkligen efter, men först blir det Gotland med Ellen i sommar <3. Dröm!

Imorgon blir det också fullt upp. Förmodligen blir min arbetsuppgifter att bära upp massa stolar, porslin, bestick, glas och allt möjligt från förrådet. Ska även duka och hjälpa till lite med maten :). Tänkte även pausa med en löprunda på 5 km samt lite solning om vädret tillåter (enligt SMHI ska det vara sol/moln och 19 grader). Blir nog en powerwalk på kvällen med pappa också. Sent på kvällen kommer Richard till Sthlm, så då ska jag iväg och hämta honom :).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0