29 Maj 2010

Blev inte så många timmars sömn i natt heller :(. Pojkvännen var iväg på fest igår och sov över hos sina kompisar, men så vaknade han ganska tidigt och var promt tvungen att ringa och väcka mig :P. Sen kunde jag givetvis inte somna om *suck*. Kommer kanske slockna på tåget hem idag.

Har precis suttit och beställt lite fina kort från Fujidirekt eftersom det var 50 bilder gratis :). Har aldrig provat dem förut, men det ska bli roligt och se om bilderna blir fina. Här är ett urplock av de bilder jag beställde:












Ska sätta in alla fina bilder i ett album så jag har något vackert att kolla på ibland ;).

Idag vet ni att jag har fullt upp, dock har jag varit en riktig liten segis nu på morgonen. Legat i sängen och pratat med mamma, ätit en stor frukost och kollat lite tv :). Ska alldeles strax börja packa inför hemresan och sedan bege mig ut på löprundan. Mitt tåg går från Linköping vid fem, så jag har några timmar på mig att hinna med allt.

Tänkte strax slänga upp ett inlägg där jag behöver din hjälp. Kommentera inlägget innan kl fyra idag, så att jag kan packa ner det ena eller det andra...kommer om någon minut :).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0