28 Maj 2010

Aouch :(. Imorse vaknade jag först när Richard skulle iväg till sin praktik och somnade sedan om en liten stund. Sen vaknade jag av att jag fick kramp i vaden och det gör så förbaskat ont :(. Nu har jag spänningar i vaden hela tiden och jag måste försöka stretcha, massera och belasta vaden idag för att det ska försvinna, har ju bokat in ett gympapass i kväll. Förbaskade vader!

Förutom vaderna är jag übertrött. Har sovit riktigt dåligt i natt och drömt mardrömmar för första gången på flera år :(. Vaknade och var livrädd flera gånger, men jag kommer knappt ihåg vad allt handlade om. Tur att jag "bara" ska till frisören idag och sitta och läsa skvallertidningar samtidigt som jag blir fin i håret ;).

En sak till, igår gick även min ena lins sönder och då kom jag på att jag har en försäkring som gör att jag kan gå dit med min trasiga lins och få en ny, vet någon hur det fungerar? Jag tänkte för någon månad sedan att jag skulle göra sönder min lins med flit bara för att få ett paket nya, men nu när den gick sönder på riktigt blev jag lite besviken :P. Haha...hoppas det går lätt och smidigt att få en ny lins.

Idag har jag massor av roliga inlägg planerade åt er. Det blir ett inlägg med gårdagens shoppingfynd, ett inlägg med innehållet i goodiebagen, ett inlägg där jag behöver er hjälp och ett inlägg med min nya frisyr :). Så idag har ni alltså mycket roligt att se fram emot i min blogg, kika in här efter lunch.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0