27 Dresses


Blev väldigt glad nyss när jag såg att det är 27 Dresses på 4:an ikväll :). Kommer ihåg att jag tyckte den filmen var ganska bra, men nu var det ett tag sen jag såg den. Så det ser jag fram emot ;). På tv4+ är det Helenes små underverk ikväll som är jättebra, har du inte sett den, gör det. Tycker den är jättefin, men ikväll känner jag för att äta glass och kolla på den andra filmen :).

Blir nog en sen powerwalk idag. Har dessutom lite ont i huvudet :(. Solen försvann innan jag hann komma ut och sedan började det även regna lite...drygt. Så jag har bara slappat här hemma och varit nere och hälsat på Angelicas föräldrar. Börjar bli ganska hungrig nu eftersom det bara blev några pannkakor till brunch. Frågan är om jag redan ska äta middag eller om jag ska göra mig några mackor och äta senare? Ska nog ut och gå vid halv sju.

/Elin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0