26 Maj 2010

Usch, det är bara 10 grader och molnigt/regnigt här i Linköping idag, STOR tumme ner för det vädret. Blir en superkort update nu eftersom jag alldeles strax måste cykla till skolan för handledning av vårt projektarbete. Efter det så blir det grupparbete som vanligt. I eftermiddag/kväll ska jag hem till Angelica och köra intervallträning (springa i intervaller upp för backar) och jag känner på mig att det kommer bli riktigt jobbigt. Efter det så blir det välförtjänt middag och lite onsdagsmys tillsammans med henne :). En riktigt bra avslutning på onsdagen med andra ord!

Aja, vi får se när vi hörs nästa gång. Kanske kan vara duktig och slänga upp ett lunchinlägg idag eftersom jag ändå måste släpa med mig datorn till skolan. Vi får se. Men ha en bra onsdag annars.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0