25 Maj 2010

Good morning sunshine! Hoppas allt är bra med er idag? Här i Linköping skiner faktiskt solen, men det är "bara" 13 grader varmt. Försov mig med 20 minuter idag, men jag hade ställt klockan så pass tidigt att det inte gjorde något :). Har hunnit göra mig iordning, plockat fram kläder till kvällen (blir ombyte) och ätit frukost. Har dessutom hunnit plugga lite nu på morgonen.

Ska strax borsta tänderna och packa ner matlådan för idag blir det massa grupparbete. Hoppas som sagt på att komma hem lite tidigare så att jag hinner andas, byta om och fixa iordning mig hemma istället :). Kan ju alltid hoppas i alla fall. Ikväll är det alltså dags för tackmiddag, läs mer i förra inlägget.

Aja, dags att slänga upp en dagens outfit och sedan fixa det sista. Ha det gött!

/Elin



Ps. Ber om ursäkt för att hela texten är kursiverad, råkade komma åt någon tangent och nu går det inte att ta tillbaka till vanlig text :S Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0