24 Maj 2010

Trött som jag vet inte vad är jag nu :(. Borde kanske ha hoppat i säng lite tidigare än jag gjorde igår? Blev lite mer än 7 timmars sömn i natt, men jag behöver mer än så. I kväll ska jag käka tidig middag och sedan träna, efter det blir det sedan till äta lite filmjölk och banan till kvällsmat. Ska verkligen försöka komma tidigt i säng :).

Idag vet ni alla att det är grupparbete som gäller hela dagen. Har tagit fram massa frysta jordgubbar till mina pannkakor idag (matlåda). I kväll ska jag sedan träna Streetdance och efter det tänkte jag försöka komma i säng ganska tidigt.

Solen skiner idag, men det är lite molnigt. Termometern visar 13 grader och det är väl bara på väg neråt den här veckan :(. Men men, nu ska jag hoppa i lite kläder och sedan packa ner dator och allt annat.

Ha en bra måndag.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0