22 Maj 2010


Detta är dagens frukost - Lyxfrukost! Det är sällan jag har tiden och orken att ställa mig och steka amerikanska pannkakor till frukost, men idag vill jag unna mig något gott :). Blev supergott med en massa olika tillbehör på, slänger upp ett inlägg senare med vad jag hade på mina pannkakor.

Gårdagen blev lyckad, men eftersom vi började så tidigt (var hemma hos Ameli vid strax innan fyra) så blev jag ganska seg och trött vid elva. Vi började med lite förfest hemma hos Ameli och sedan förflyttade vi oss hem till Hannah och A :). Fick se två nya lägenheter på en kväll, mycket fina dessutom. Senare på kvällen cyklade vi till själva festen som var på en äng som kallas "Vallamassivet" och sedan fortsatte partyt på Kårallen (byggnad på Campus). Tyvärr var det ganska folktomt, inte så bra musik och så var man trött. Vid tolv gav vi upp och cyklade till Donken för lite mat, dit kom även Richard och sen cyklade vi hem ihop :). Hade i alla fall en trevlig kväll överlag med mycket prat, skratt och dans.

Idag är det varmt igen :). Dock är det lite molnigt idag, men när solen skiner är det perfekt. Richard ligger just nu på takterassen och jag tänkte bara slänga upp något inlägg till och sedan joina honom. Blir nog en powerwalk senare i eftermiddag, annars är det lite ändrade planer för kvällen. Skulle gått ut med Annika, Thomas och deras två kompisar, men de fick förhinder :(. Men jag deppar inte för det ;), var ju ute igår :). Kör nog en SPA-kväll med att fixa fötterna, lägga ansiktsmask och smörja in mig i ännu mera BUS ;).

Ska slänga upp gårdagens outfit och bilder från festen strax, sedan blir det sola :). Seeeee ya!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0