2 Maj 2010


En av de bästa helgerna börjar lida mot sitt slut :(...Tack fina Ellen & Jens för en underbar helg! Vi har haft en otroligt rolig, trevlig och bra helg. Vi fyra är en skön kombo och vi har jätteroligt ihop :). Man har alltid ont i magen efter allt garv när man vinkar adjö till dessa goa människor <3. UNDERBART!

Jag har även laddat på datorn med 500 bilder och lite filmer från helgen, så jag lägger upp lite bilder till och från :). Skriver om lördag och söndag nu, så får ni ett separat valborginlägg senare :).

På lördagen tog vi en rejäl sovmorgon, sedan blev det IKEA och Ica Maxi för hela slanten. På kvällen åt vi hemmagjorda hamburgare, gick en promenad runt i Linköpings city samt spelade Rappakalja :). En lugn och mysig dag!

Jens & Richard är som två små barn som man släpper lös i en godisaffär :P


Det ösregnade i Linköping på kvällen innan promenaden.


Jag med världens bästa Ellen <3.


Turister framför Domkyrkan :P.


Jag blåser såpbubblor, det är så barnsligt och roligt :).


Ellen ville också blåsa :).


Ellen och Elin vandrar runt på Linköpings gator hand i hand <3


Vår kompis åsnan som var snäll och lät oss följa med på en tur ;)


Elin och Ellen i ett nötskal ;P


Elin och Ellen som spöken (den obligatoriska hoppbilden)


Jag och Jens hoppar från fontänen.


Avslutar med en bild från "Pusslunden" <3

Söndagen blev fotofri, men jag och Ellen klev upp vid nio för att gå en runda runt ån. Sedan åt vi grötfrukost och avslutade med en glass från Bosses glassbar :).

Slänger upp fler inlägg och bilder under dagen, nu ska jag lägga mig och sola en stund innan jag springer till gymmet för styrketräning och sedan 5 km löprunda.
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0