19 Maj 2010

Nu ska jag strax hoppa på cykeln och cykla till skolan för att köpa biljetter till årets sista kravall "Sommar X" :). Jag anser mig hyfsat färdig med min teoridel nu och det beror givetvis på att jag faktiskt satt framför datorn 08.00 *pip*. Har alltså suttit tills nyss och har bara hunnit hoppa i lite kläder och sminka mig. Blev havregrynsgröt till frukost som vanligt, sedan dess har jag tryckt i mig en kiwi (innehåller tydligen dubbelt så mycket c-vitamin än en apelsin) och sitter nu och äter ett äpple. Försöker få i mig en massa nyttiga vitaminer för att bli 100% återställd från förkylningen :).

Idag mår jag faktiskt bättre, näsan har knappt runnit någonting på förmiddagen :). Så just nu ser det ljust ut för step ikväll, men jag ska känna efter hur det känns när jag cyklar till skolan först. Efter att jag och Annika har köpt biljetter följer jag med henne hem och käkar lite lunch, sen blir det nog en liten promenad runt i området där hon bor. Måste vara hemma vid tre för att sammanställa vårt arbete och skicka ut det till alla i gruppen, så jag måste ägna lite tid åt att läsa det ikväll också.

Aja, vi hörs senare igen! Förresten så är det nästan 19 grader idag och har varit sedan jag klev upp (!). Tyvärr skiner inte solen och jag är rädd för att det kommer börja regna :(.






Eftersom jag kör på svart puffärmstopp och mörka jeans idag har jag både halsband (fått av Emelie) och armband (fått av Ellen och köpt på H&M) för att piffa upp det hela lite.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0