18 Maj 2010

 
Usch, jag snörvlar och nyser om vartannat. Det är så jobbigt att vara förkyld :(. Har *peppar peppar* inte fått ont i halsen ännu, men att näsan rinner och att jag konstant nyser är jobbigt nog. Tog mig en ordentlig sovmorgon idag, blev 9 timmars sömn i natt. Vaknade och började plocka undan lite här hemma, vart kommer alla himla saker ifrån? Sedan gav jag mig ut på en powerwalk på lite mer än en timme och det var svettigt, men skönt. Planen var att jag och Angelica skulle köra intervaller idag, men det kändes inte så himla bra i och med förkylningen. Håll tummarna för att vi båda kan nästa vecka :).

Har precis avslutat min frukost (brunch) och det blev faktiskt havregrynsgröt med kiwi och hallon idag, mums! I eftermiddag blir det nog bara lite mellis eftersom jag ska bjuda Angelica på middag vid halv sju :). Ska alldeles strax sätta mig med datorn vid matbordet och börja skriva teori, känner mig inte alls speciellt pepp, men det måste göras. Så vi hörs lite senare när jag skrivit lite :).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0