17 Maj 2010


Idag är det Norges nationaldag, grattis Norge :). Sitter nu här vid datorn och är mätt och belåten efter den goda frukosten. Har ju ändrat mina frukostvanor lite genom att alltid äta en skål med havregrynsgröt istället för sockeryoghurt. Jag tänker även på att äta nyttigare bröd, så det blir alltid knäckebröd eller mörkt bröd med philadelphiaost på :). Vad äter ni till frukost?

Vaknade med kli i halsen idag också, men nu börjar jag även bli lit snuvig :(. Blir alltså sämre, men *peppar peppar* har jag inte ont i halsen ännu. Hade planerat att gå på aerobics ikväll, men som det ser ut nu får det bli en powerwalk istället. Jag gillar INTE att gå powerwalks by myself, tröttnar efter fem minuter. Men jag har inte kastat in handduken ännu, utan får se i eftermiddag hur jag känner mig.

Idag är det handledning som gäller, sedan ska vi träffas i gruppen och komma igång med projektarbetet. Tar med matlåda med mat från igår och hoppas att jag kommer hem i hyfsad tid. Om jag ska på aerobics så börjar inte den förens vid sju ikväll :). Nu ska jag ta ut mina flätor (se bild) och få se ett vågigt resultat. Hörs senare i eftermiddag!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0