16 Maj 2010


Idag är det söndag och termometern visar 12 grader varmt. Tyvärr är det ingen sol i sikte, utan bara moln så långt ögat kan nå :(. Men det gör inte mig så mycket :). Idag har jag legat och dragit mig i sängen hela morgonen och stoppade precis i mig en otroligt god frukost. Tyvärr låter inte min hosta så jättebra, men jag har inte ont någonstans. Jag hostar till och från och ibland ända ner i bröstkorgen. Jag har inte ont i halsen, är förkyld eller liknande och hostan är bara irriterande, men gör inte ont. Hur ser ni på träning vid sådana situationer? Jag känner att eftersom hostan förflyttat sig till bröstkorgen så skippar jag löprundan idag och kör på en lång powerwalk istället. Det gäller att kompromissa med sig själv ;). Kör ett styrketräningspass innan som planerat, men ska försöka ta det lite lugnt och tänka på min hälsa samtidigt. Usch, varför ska jag hosta nu?

Det blir alltså ett ganska långt träningpass idag och sedan blir det god middag med älskling ikväll. Har inga större planer för dagen, men det blir nog till att dammsuga lite och planera inför kommande vecka :). Vad ska ni hitta på denna söndag?

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0