15 Maj 2010


God morgon! För tillfället skiner solen och termometern visar 20 grader :). Sommaren är på ingång och jag ÄLSKAR det. Det ska "firas" med picknick tillsammans med Annika och Thomas. Funderar på vad jag ska ha för kläder på mig bara, en klänning kanske? Eller kjol och linne? Svåra beslut att ta med andra ord.

Gårdagen blev supermysig förutom att jag precis efter förra inlägget blev jättearg på Tele2 som skickat ett brev om att de varit fel i deras system och att de ska efterdebitera mig på över 500 kr för samtal jag gjort under det senaste året, 500 kr liksom...Får man verkligen göra så? Tycker det är så j***a dåligt rent ut sagt. Det är ju DOM som har gjort fel och jag räknar ju med att det jag betalar varje månad stämmer. Blev så otroligt arg så jag ringde Tele2 och han i kundtjänst var värsta mesen. Visst, det är inte honom som person jag är arg på, men företaget. Från och med nu HATAR jag tele2 och deras fula svarta får :(. Buuuuuuuhhhhh.

Nog med aggressioner, nu vill jag prata om något trevligt istället :). Var på stan med Annika igår och provade den där "to-die-for"-bikinin som jag bara var tvungen att köpa. Fanns nästan inga kvar och den satt så himla snyggt. Nu blir det inga mer bikinisar för mig i år! Ber även vädergudarna om väder att använda bikinisarna i ;). Efter stan blev det ett tungt pass aerobics och sedan dusch. På kvällen bjöd vi Annika och Thomas på middag. Blev lite vin, prat, skratt och kolla på bilder från Milano och Valborg mm. En riktigt nice kväll i alla fall. Det var därför det blev så dålig uppdatering i bloggen igår, men jag ska försöka kompensera det idag.

Mina planer för dagen är alltså picknick vid två och myskväll med min älskling ikväll <3. Går det något bra på tv ikväll? Tänkte ha middagen klar när han kommer hem, idag blir det tortillas :). Richard är iväg och spelar turnering idag, det är i både fotboll, innebandy och volleyboll. Skickar honom en lyckohälsning här ;). Vad har ni för planer denna härliga söndag? (eeehhh, lördag är det ju, känns som söndag :P)

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0