12 Maj 2010


Sådär, nu är jag redo att cykla till skolan. Orkade inte kliva upp när klockan ringde i morse, men har ändå hunnit med allt jag skulle. Har suttit och filat lite på vårt gruppkontrakt nu på morgonen samt ätit en ordentlig frukost, så nu är jag proppmätt. Har bara matlådan kvar att packa ner i väskan :).

Läser ni inlägget jag skrev innan så vet ni vad jag ska göra idag ;). Föreläsning, grupparbete och träning. Jag hoppas att jag hinner hem en stund mellan skolan och träningen för att blogga och käka lite mellis :). Vaknade av sol även i morse, men nu har molnen börjat smyga sig på. Termometern visar 14 grader och här hemma sitter jag i min nya blomtopp och jeanspiratbyxor...dumt val kanske? Aja, kör på en varmtröja över toppen, brukar ändå inte frysa om benen ;).

Hörs mer under dagen! Lycka till med allt ni ska göra idag.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0