10 Maj 2010

Stockholm --> Linköping. Nu är jag framme i Linköping efter lite buss, tunnelbana och tågresa :). Känns helt okej att komma hem till lägenheten igen, men helst av allt skulle jag gärna ha lite mer "semester" innan skolan dra igång igen. Som ni läst tidigare är jag väldigt skoltrött.

Sen jag kom hem har jag hunnit packa upp allt, ätit en lunch bestående av mammas goda surdegslimpa samt kycklingsoppa samtidigt som tvättmaskinen är i full gång. Strax tänkte jag bege mig ut en sväng på stan för att kolla bikini på H&M och handla lite mat som fattas. Senare ska jag hem till Angelica för att gå en powerwalk, äta middag samt boka biljett till Gotland. Mycket trevligt :).

Avslutar med lite egobilder :P

På tåget med en sojachailatte från Espresso House, mycket god :)





/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0