Valet!

Valet står mellan Criminal Minds och Bella och Tyra Show, vilket ska jag välja? De börjar exakt samtidigt, den ena via nätet och den andra via tv. Det är ju helt olika typer av serier, den ena läskig, den andra kanske ganska fånig (men sånt gillar ju jag). Aja, svårt beslut att ta!

Har varit riktigt sjuk-seg hela dagen :(. Jag känner min kropp så väl att jag känner att någonting befinner sig i min kropp och gör mig svagare, tröttare och tyngre. Det kallas att man är sjuk har jag hört :P. Aja, har i alla fall varit i skolan idag. Seminarium, där jag pratade lite trots min förkylningsröst och rinnande näsa :(. Sedan en föreläsning som var intressant, men efter halva så kände jag att allt hon sa stod på papper och dessutom mådde jag som jag mådde. Så gick hem med Ameli i den vackra vårsolen som faktiskt visade sig vid lunch, solen hittade hit också :).

När jag kom hem pratade jag lite med mamma och läste lite i nya Chic. Sedan gick jag ut på en långsam promenad runt ån och stannade på mataffären på vägen hem. När jag kom hem var jag helt SLUT. La mig i soffan och har nästan inte rört mig därifrån (eller jo, jag har legat i sängen en stund också :P). Nog för att jag är ganska lat, men såhär lat är jag bara när kroppen inte är som den ska!

Nu har jag i alla fall gjort mig en god "efterrätt" (middagen bestod av drickyoghurt och mackor) med frukter, vaniljkesella och mörk choklad :), vardagslyx kallas det :). Har bestämt mig för Criminal Minds nu, kollar Bella & Tyra efteråt. Ha en trevlig kväll!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0