Trötter

Nu börjar det verkligen bli dags för lilla mig att sova, är riktigt trött. Har varit en lugn och mysig kväll här hemma med god middag, trevligt sällskap och melodifestivalen. Tyckte för övrigt att det inte var rätt bidrag som gick vidare, som ni vet höll jag alla tummar och tår för Pauline :(. Aja, jag kan ju lyssna på hennes låt i alla fall.

Imorgon ska jag kliva upp i tid så att jag hinner ta ett efterlängtat bad innan jag ger mig iväg till Täby C igen för att träffa Emelie, Bella, S och E :). Vi ska fika, prata och bara umgås! Efter det blir det hem till familjen igen och då kommer farmor och farfar på middag. Åker sedan med dem in till stan för att åka tåget hem till Linköping på kvällen.

Sov gott världen.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0