Sova?

Oj, vad tyst det varit från mig idag då. Har ju inte bloggat sedan i morse :-O. Min vanliga ursäkt är ju att jag haft fullt upp och visst har jag haft saker att göra, men istället för att sitta vid datorn under min lediga tid idag kollade jag på filmen He's just not that into you (med det svenska namnet Dumpa honom). Den var faktiskt riktigt bra och jag känner igen många av problemen ;). Kanske inte riktigt i mitt privata liv, men vad jag hört från vänner och liknande. Har du missat denna film? Hyr den! Rörig, men bra :).



Jag har ju även varit i skolan idag, fikat med Ameli (mycket trevligt!) och varit på aerobics med Hanny :). Trevlig måndag helt enkelt! Nu har vi ingenting i skolan fören på torsdag, så det innebär att tisdag och onsdag är skolfria :P. Detta innebär dock inte att jag kan slappna av och kolla film hela dagarna, ska faktiskt läsa lite. Imorgon är dock dagen planerad till att åka med Ameli till Norrköping för Gymnasiedagarna. Sedan ska vi käka lunch och fönstershoppa :). På kvällen är det tv-kväll hos Hanny med DHW och Cougar town (nya serien med Courtney Cox) som gäller. Toppendag! Ska klämma in lite plugg också.

Nu borde jag verkligen sova, ska gå hemifrån halv nio och jag är megatrött. Ska bara diska bort allt lite snabbt och sedan sova. God natt <3.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0