Snygga skor till budgetpris


Snygga och bekväma high heels till partyt i sommar. Skönt med kilklack och fina detaljer på skorna och priset gör inte saken sämre, endast 299:- Skopunkten.


Haremsandaler som är sköna och perfekta i sommar. Snyggt och lättmatchat med svart och samtidigt lite fina detaljer. Kostar bara 249:- Skopunkten.


Otroligt söta ballerinaskor till superpris. Underbara, fina och flickiga skor som blir jättefint till brunbrända ben och jeansshorts i sommar. Köp gärna de mörkblå eller svarta också eftersom de bara kostar 99:- på Skopunkten


Eleganta och praktiska ballerinaskor att ha både på fest och på stan. De är praktiska på festen för att man slipper få ont i fötterna under kvällen och natten, men samtidigt är de supersnygga med gulddetaljer så att de funkar fint till sommarblåsan. De kostar 199:- Skopunkten.


Superfina och eleganta pumps att ha redan nu i vår. Dessa funkar perfekt både till vardags och fest. De piffar upp vilken vardagsoutfit som helst. Väldigt snyggt även till partyoutfiten. Min kompis Angelica har dessa pumps och de är sjukt snygga! Kostar 349:- Skopunkten.


Ska man ha gummistövlar så ska de vara snygga. Tyvärr så regnar det ju under våren och sommaren också och då vill man ju vara snygg och dessa stövlar är ubbersöta. Tänk dig att ha dessa till ett par shorts i sommar :). Dessa kan du börja använda redan imorgon. Kostar bara 249:- Skopunkten och det är ett väldigt bra pris för ett par skor man inte använder så ofta.

Underskatta aldrig Skopunkten. Billiga, snygga och fina skor. Man kan lätt köpa 3 par skor utan att plånboken gapar tom. Eftersom skorna är så billiga behöver man inte känna ett "tvång" att använda skorna så ofta, det är ju alltid ett plus.

OBS! Köper man 2 par skor får man 50% på det billigaste paret. Köper man 3 par skor så får man det billigaste paret gratis (alltså 100% på ett par skor). Grymt bra!

Jag har själv flera favoritskor från Skopunkten.

Mitt favoritpar av högklackade skor är de i mitten. Supersöta/snygga, men samtidigt otroligt bekväma :).
Jag har flera par låga, men superfina skor och dessa två är favoriter i garderoben. Fint och bekvämt är alltid bra om man vill dansa hela natten ;).
High heelsen uppe till vänster är supersnygga. Jag har faktiskt bara använt dem två gånger för att de är så höga, men är de inte sjukt snygga? Jag älskar dem! De ska jag ha på mig mycket i sommar :).
High heelsen uppe till höger är snygga trots att de är vita. Jag är inget stort fan av vita high heels, men dessa med söt svart rosett på är jättefina på och dessutom väldigt sköna.

Lycka till med skoköpet!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0