Snöoväder


Nu yr snön runt utanför och det ser inte ett dugg mysigt ut :(. Jag är glad att jag är ledig och kan sitta i soffan med ett täcke runt mig :). Jag har faktiskt varit riktigt duktig efter förra inlägget. Läste lite och pausade sedan med frukost samt lite Top model och Sjunde himlen. Efter det har jag diskat undan och läst ganska mycket! Har bara lite kvar, sedan har jag läst allt man ska ha läst.

Imorgon åker jag till Herrljunga på missionering, så då blir det inget plugg. Onsdagen ska ägnas åt att läsa en annan grupps arbete samt förbereda vår uppgift inför grupparbetet på torsdag :).

Har i alla fall tagit en liten paus och tänkte kolla runt lite på internet innan jag fixar lite "lunch".

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0