Sjukling :(

Kvällen har ägnats i soffan genom att kurera mig från omgivningen :P. Jag mår sådär om jag ska vara ärlig. Är hängig och snuvig, men halsontet har nästan försvunnit. Jag håller tummarna för att det är bättre imorgon :). Tänkte snart göra lite nytta innan det är dags att sova vid tio. Ska sova länge och sedan börja morgonen med en lång dusch.

Har haft en underbar dag med Annika. Vi började med en lång och lugn promenad runt ån i det otroligt härliga vädret :). Fick till och med kommentar av Richards mamma och bror via skype att jag såg lite brunare ut, jag kanske fick lite färg idag också. Promenaden gjorde gott för själen. Annars har vi ätit gott, kollat klart på SATC-boxen och pratat. Skulle träffat L idag, men hon hade mycket i skolan och jag mådde inte toppen, så vi tar det nästa vecka istället :).

Imorgon är en dag full med skola :P. Först grupparbete, sedan seminarium, lunch, föreläsning och grupparbete. En heldag helt enkelt! Hoppas att jag mår bättre imorgon, snälla håll tummarna för det :).

Sov gott Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0