Rita & Gissa

Oj, vad klockan är mycket :(. Våra gäster gick för lite mer än en halvtimme sedan och jag har bara suttit och kollat runt på datorn. Har lite kvar att läsa till morgondagen, så det ska jag ägna min sista vakna timme till. Måste även diska undan efter 6 personer...det är rätt mycket disk om jag ska vara ärlig :P. Men trevlig har vi haft det :).

Träffa Annika och Evelina vid tre och gick till simhallen. Simmade, åkte rutschkanor och badade bubbelpool. Trevligt och skönt med motion och lek :). Gjorde oss sedan iordning och gick hem till mig och Richard. Dit kom också Thomas, Annikas lillasyster och hennes pojkvän. Jättetrevligt att träffa dem! Vi åt mängder med pannkakor som Richard och Thomas fixade, det var supergott. Sedan pratade vi, åt popcorn och spelade Rita&Gissa :).

Ville bara önska er alla en god natt, för själv ska jag diska och plugga. Blir nog bara några få timmars sömn i natt :(, får lägga mig tidigt imorgon!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0