På väg...

Ska strax fixa iordning mig för middag med Richard :). Vi ska som sagt ut och äta lite gott ikväll och sedan är det ju den dumma innebandyn. Aja, har i alla fall haft en riktig slappdag. Har städat hela lägenheten (dammat, dammsugat, städat badrummet osv.) eftersom jag får besök imorgon, vi ska ha tjejkväll kombinerat med melodifestivalen och kladdkaka :). Ska bli riktigt trevligt.

Jag har även solat lite, skönt med stekande sol! Öppnade ett fönster och lutade mig tillbaka i soffan :). Just för tillfället håller jag på och skriver ut en massa papper som jag behöver till skolan. När jag är klar med det ska jag byta om och sminka mig, sedan bär det av till restaurangen.

Ha en underbar fredagkväll!
/Elin

  
Såhär har vi sett ut när vi skulle ut och äta tillsammans :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0