Nyhet


Bild från expressen.se

Såg precis nyheten om att en kille hotar med att skjuta så många han hinner innan polisen skjuter honom på KTH imorgon. Jag vet inte om det var menat som ett skämt eller bara på skoj, men jag tycker personen som då har skrivit det är helt sjuk! Jag har kompisar som går på KTH och jag vill absolut inte att de ska råka illa ut. Nu har ju polisen fått reda på hotet och de är tydligen förberedda på allt som kan hända, men ändå. USCH!! Det har ju hänt i andra länder, så det kan lika gärna hända i Sverige. Läskigt att vissa människor känner att de måste göra något sånt här när de själva mår dåligt. Jag håller alla tummar och tår för att inget händer imorgon.

/Elin



Update: En 33-årig man är anhållen i Göteborg i morse för hoten mot KTH. Han har erkänt och säger att det hela bara var ett skämt. Roligt skämt killen!!!! Idiot. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0