Mot Stockholm :)


Sitter på bussen som ska ta mig till Stockholm :). Åker Bus4You som "vanligt", min favorittransport till Stockholm. På söndag blir det tåg hem, men det är inte illa det heller. Fin bild jag hittade va? Så skulle väl en buss se ut om jag ritade den också, haha :P.

Nu har jag kollat igenom datorn lite och börjar känna mig lite seg, så jag funderar på att stänga av den och sova lite. Ska bli väldigt roligt att träffa familjen och tjejerna i helgen :), saknar dem mycket. När jag kommer fram med bussen ska jag ta mig till Mörby där mamma hämtar mig. Sedan blir det hem och äta middag i form av specialtortillas, mums! Myskväll med familjen slår allt.

Vi hörs nog sent ikväll för när jag kommer hem ska jag vara social. Måste även berätta att jag har jättelite packning med mig idag *stolt*. Ovanligt och väskan är till och med lite tom ;). Bravo Elin.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0