Min Bästa Vän


Detta låg och väntade på mig i brevlådan när jag kom hem idag. Min bästa vän Bella hade skickat två bilder och en underbar text till mig som fick mig att le och nästan börja gråta. Bella är väldigt bra på att få mig att känna mig speciell och betydelsefull och det är underbart med en sådan vän. Bella betyder så otroligt mycket för mig och vi känner varandra så himla bra. Hon finns där för mig när jag är ledsen, när jag är arg och när jag är glad. Vi har så underbart roligt tillsammans när vi ses och har många fina minen tillsammans.

Till dig Bella: Du är UNDERBAR och du förtjänar verkligen all lycka i världen för att du är en sån bra människa. Jag är otroligt glad för att just du och jag är så bra vänner och jag mår alltid så himla bra när vi pratar med varandra <3. Jag älskar dig min Bebii och du är bäst <3.

Man ska värna om sina vänner, det är något av det finaste man kan få :). Goda vänner varar livet ut!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0