Linköping


Nu är jag hemma hos mig i Linköping igen. Det kändes bra att komma hem, men samtidigt saknar jag redan familjen. Men som sagt ses vi redan nästa vecka igen för då är det ju påsk :). Efter tågresan har jag packat upp, tvättat flera maskiner tvätt (bland annat mina "sjukkläder"), pluggat, handlat mat, ätit god middag och myst med min älskling <3. Jag har alltså hunnit med en del och snart ska jag faktiskt gå och lägga mig.

Imorgon är det skola, seminarium mellan 8-11 närmare bestämt. Efter blir det grupparbete och sedan tänkte jag faktiskt stanna kvar och plugga i biblioteket. Är bjuden på våffellunch imorgon, men eftersom vi ska ha grupparbete och jag har massor att plugga så går det före...tyvärr :(. Blir buss till skolan eftersom jag inte är hundra. Har inte ont i halsen (tummen upp!), men jag hostar och är lite hängig.

Ska strax slänga upp ett inlägg med det senaste i min garderob. Tröjan på bilden ovan köpte jag på GT igår för bara 49 kr :).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0